Saturday, November 14, 2020

අවසානයක් නොවේ - 18

"ඔයා කියන දෙයක් තමයි ඉතින්..."

ඔහු වෙත ඇස් කොණින් බැලූ තරුණිය මඳ සිනහවක් නැඟුනු මුහුණින් යුතුව අත ඔසවා, අන්තරාලයේ බාල්කයක එල්ලා තිබූ සීනුව හතර වරක් නාද කළා ය. 

ගත වූයේ තප්පර කිහිපයකි. අවට හෙවුණු ඝන වනය මැදින් පුෂ්ටිමත් පුරුෂයෝ හතර දෙනක් දුවගෙන ආවෝ ය. ඉණෙන් පහතට දිවි සම් ඇඳ සිටි ඔවුන් ගේ අත්වල දුනු හී ද, උරහිසෙහි අත් පොරව බැගින් ද විය.

පළමුවෙනි කොටස

තුන්වෙනි කොටස

දා හත් වන කොටස

දුර්ගා අන්තරාලය දිගේ ඉදිරියට ගියා ය, පසුපසින් එන නාවිකයා ද සමඟ... දේවාලයේ සිට පහළට බැසීමට පඩි හතරකින් යුත් පියගැට පෙළක් විය. ඔවුන් දෙදෙනා ඒ පියගැට පෙළ බසිද්දී, වන ගත පුරුෂයෝ ඒ අසළට ආහ. ඔවුහු ආචාර කළේ දනින් වැටීමෙනි. දුර්ගා ඔවුන් වෙත සිය සුරත දිගුකර නැගී සිටින ලෙස සංඥා කළා ය. සතර දෙනාගෙන් තිදෙනෙකුම තරුණයන් බව ද, අනෙකා මැදිවිය ඉක්මවා සිටි බව ද ඇඩම් ගේ නිරීක්ෂණයට හසු විය.

*    *    *

නිවර්තන වැසි වනාන්තරයක නිරන්තර සිසිලස හේතුවෙන් කුරුඳු සොයා යන්නන් හට විඩාවක් දැනුණේ ම නැති තරම් ය. රෑහි හඬ හා අතරින් පතර නැඟුනු කොට්ටෝරුවවෙකු ගේ කඨෝර නාදය හැරුණු විට හාත්පස නිසල ආලසළ්‍යයක ගැළී තිබුණි. දහවල කිසිදු සිවුපාවෙකු එළි බසින්නේ නැත. විළෝපිකයන්ගෙන් ගැළවී අහර සොයා යන්නන් ද, ඔවුන් අහරට ගන්නන් ද තිප්පලවලින් මැත් වන්නේ අඳුර ද සමඟිනි. එහෙයින් ම දුර්ගා ගේ පිරිස ට පරණලා පතක් හෝ නොසැලෙන තරම් ප්‍රවේසමකින් කැලෑව මැදින් ගමන් කරන්නට සිදු විය.

ඉදිරියෙන් ම ගියේ වැඩිහිටි පුරුෂයා ය. දුර්ගා ඔහු ඇමතුවේ කුරුම්බර යන නමිනි. ඈ කතා කළේ ඔහුටත්, යුරෝපීයයා ටත් පමණකි. සත්ත්ව සම්වලින් සැරසී සිටි සය දෙනා වනාන්තරයේ ආදී කාල්පික පෙනුමට මනාව ගැළපුණු බව පෙනුණේ ය.

"මේ කාලය කොහොමත් ම කුරුඳු ළිහිණි එක්ක හැප්පෙන්ඩ හොඳ කාලයක් නෙවෙයි" කුරුම්බර ඉදිරියෙන් මඟ පෙන්වමින් යන ගමන් මැසිවිලි කිව්වේ ය. "මේ උන් ජෝඩු ගැහෙන කාලෙ. මේ කාලෙට කිරිල්ලියන්ගෙ උදව්වට කුරුල්ලො රංචුවක් උනත් එන්ඩ බැරි නෑ. ඒ වගේම පිරිමි කුරුල්ලො ලේසියෙන් කුපිත වෙනව මේ කාලෙ..."

"තමුං මාත් එක්ක එයිට වඩා අවදානං වැඩවලට ආව නෙ මීට කලින්..." තරුණිය උත්තර දුන්නේ සැහැල්ලුවෙනි.

"ඔය කුරුල්ලන්ගෙන් බේරෙන්න පුළුවන් මොන විදිහට ද?" ඇඩම් කුරුම්බර ඇමතුවේ පළමු වතාවට ය. 

වැඩිහිටි පුරුෂයා පිළිතුරු දුන්නේ ඔහුට නොව දුර්ගා වෙත ය. "තාරා උත්තමාවි දන්නවනෙ... කුරුඳු ළිහිණියා තැනිතලා පොළොවෙදි අස්සයෙකුට වඩා වේගවත්. අහසෙදි උකුස්සෙකුට වඩා වේගයෙන්, හරියටම ඉළක්කයට කොටනවා. උගෙ නියපොතු වානේ වගේ. උල් හොටට අහුවුණොත් කෑල්ලක් කඩාගෙන මිසක් ආපහු යන් නෑ..." ඉදිරියේ ඇති අභියෝගයේ බරපතළ කම සිහි වී ඔහුගේ රැළි වැටුණු මුහුණ මයිනහමක් මෙන් ඇදී ගියේ ය. "වාසියක් තිබුණොත් තියෙන්නෙ පඳුරු අස්සට රිංග ගන්න එක, එහෙම නැත්තං උගේ හොටට ඇතුල් වෙන්න බැරි තරම් ගැඹුරට තියෙන ගුළකට රිංගන එක."

කුරුම්බර සහ අනෙක් තිදෙනා ට ඉදිරියට යාමට ඉඩ හළ තරුණිය, ගමන් වේගය බාල කොට, නාවුකයා වෙත හැරී බැලුවේ සිනා මුසු මුහුණිනි. "ඩ්‍රේක්, අතක් පයක් වෙන්වුණොත් ආපහු ඒක ලියලනවද?" ඈ ඇසුවේ පහත් හඬිනි.

යුරෝපීයයා ගේ මුහුණේ ප්‍රශ්නකාරී බැල්මක් නැඟුනි. 

"මම දන්නව ඔයාගෙ තුවාල ඉතාම ඉක්මණට සුවපත් වෙනව කියල. මම ඇහුවෙ ළිහිණයා ඔයාගෙ කොතනකින් හරි කෑල්ලක් කඩා ගත්තොත්..."

"ඒක දැනගන්න, මෙච්චර කාලෙකට එහෙම දෙයක් වෙලා නෑ. සමහරවිට අද අපට ඒක හරියටම දැනගන්න පුළුවන් වෙයි." 

දුර්ගා ද ඔහු අනුව සිනාසුණා ය. "එහෙම උනොත් ඔයා මැරෙන්නත් පුළුවන්?"

"ගොඩක් වෙලාවට." ඇඩම් සැහැල්ලුවෙන් කීවේ ය. "මාව මේ තත්ත්වයට පත්කරපු, මට මේ වගේ ඉරණමක් අත්කර දිපු අපේ දෙවිවරුන්ට නම් මේ දූපතේ බලයක් නැතුව ඇති. ඒත් මං හිතනව, කලින් බහිරව කන්දෙදි වගේ මෙතනදිත් රහස් දූරය මාව බේරගනියි කියල." ඔහු ඇගේ දෑස් දෙස කෙලින් බැලුවේ ය.

"ඇයි එහෙම හිතෙන්නෙ?"

"මේ රටේ ඇදහිළි ගැන මම දන්න තරමින් නම්, හලාහළ විෂ බීලා මරණාසන්න වුණු ඊශ්වර දෙවියො බේරගත්තෙත් තාරා දෙවඟන..." ඇඩම් සිනාමුසු මුහුණින් යුතුව, තරුණිය වෙත හිස නැවී ය. 

"ඔයාට තාම තේරෙන්නෑ නේද, කතන්දර යි - ඇත්ත යි කියන්නෙ දෙකක් කියලා?"

"ඒ වුණත්, කතන්දර හැදෙන්නෙ ඇත්ත සිදුවීමක මුුලකින්..."

"ඒ කොයි හැටි වුණත්, පරිස්සම් වෙන්න." දුර්ගා කතා කළේ හිතුවක්කාර දරුවෙකුට තරවටු කරන මවක මෙනි. "ඇම ට යන්නෙ මම. ඔයාට තියෙන්නෙ, රැකගෙන ඉඳලා, මට අනතුරක් වෙන්න ආවොත් බේරගන්න."

"ඒක නෝර්ඩික් ජාතියෙත් තියෙන උපක්‍රමයක්." ඇඩම් කීය. "අපි ඒකට කියන්නෙ jomfru i nød කියලා. සිංහලෙන් කිව්වොත් 'අනතුරේ වැටුණු කෙල්ල' "

"අපි බලමුකො ඔය හිනාව අද හවස් වෙද්දිත් තියෙයි ද කියලා" 

ලොව කොතැන වුවත් කාන්තාවකට ආවේණික වූ ගස්සාගෙන යාම ඇගෙන් ද දුටු ඇඩම් ගේ මුවෙහි වූ මඳ සිනහව තවත් අලුත් විය.

*    *    *

සිය කැදැල්ල තැනිමට උවමනා අවසාන කුරුඳු දඬු කීපය ද හොටින් ගෙන එමින් සිටි දැවැන්ත කුරුල්ලා, කුරුඳු සහ ලේ මිශ්‍ර සුවඳ නැඟුනේ කොතැනින් දැයි බැලුවේ පියාසර කරන ගමන් ම ය. දුටු දේ තහවුරු කරගැනීමට මෙන් ඉහළ අහසේ වටයක් ගැසූ ඌ, පියාපත් අඩ වශයෙන් විදහාගෙන, විහිදාගත් නිය‌ පහුරු ඇති දෙපා දිගු කරගෙන, ගළක් ගහන්නා සේ කෙලින්ම පහතට බැස්සේ ය.

දිවිසම එක් උරයකින් පහතට ලා ඇඟලාගෙන, ඉඟ වටා සම් පටියකින් ගැට ගසා ගෙන සිටි දුර්ගා සිටියේ, උසැති ගස් කිහිපයකින් වට වූ එලිමහනක විල් තෙරක ය. විලෙහි වූ කළුපැහැ දිය මත ජලජ මල් පිපී තිබුණි. විවිධ හැඩයේ සහ තරමේ වටකුරු ගල්වලින් විල වට වී පැවති අතර, එයින් වඩා විශාල වූ උසැති ගළක් මත දුර්ගා සිටගෙන සිටියා ය. ඇඟ පුරා තවරාගත් සත්ත්ව රුධිරයෙන් රතුපැහැගැන්වී සිටි ඈ දෙස විමර්ශනාත්මකව බලා සිටි ඇඩම් ගේ සිතෙහි එක් වරම විදුලියක් සේ යම් මතකයක් දිව ගියේ ය. සිය දෑසේ විමසිලිමත් බව සහ ක්ෂණිකව ක්‍රියාත්මක වීමට ගතෙහි වූ සූදානම ට බාධා නොවන සේ ඔහු සිය මතකය නැවත ආවර්ජනය කිරීමට අත්සාහ ගත්තේ ය.

නෝර්ඩික් ගම්මානයේ දී හමු වූ ක්‍යුනිං ගායනා කරන්නිය...?

නැත.

සුභපැතීමේ තුඩුව ට දිනක ගමනක් තිබිය දී නැව් කණ්ඩායම හසු වූ කුණාටුව අතරේ හදිසියේ ම අකුණකින් ආලෝකවත් වූ ගල්පරයක් මත සිටිනු දුටු කිඳුරිය...?

https://cache.desktopnexus.com/thumbseg/2432/2432860-bigthumbnail.jpg

නැත.

රොල්ෆ් සහ නීල්සන් ගින්නෙන් දැවුණු ගසෙහි, අතු පතරට වෙඩි තියන්නට යද්දී, එක් නිමේෂයකට දුටු රතුවන් ගැහැණිය...?

ජීවිතාරක්ෂක බෝට්ටුවක් තරම් විශාල වූ පක්ෂියා වේගයෙන් පහලට ආයේ ය. උගේ උල් නිය පහුරු සිය සමෙහි ගෑවෙන්නට ඔන්න මෙන්න තිබිය දී දුර්ගා පොකුණට පැන්නා ය. ඈ දියට පනින්නට පමා වෙතැයි බියවූ ඇඩම් සැඟවී සිටි ගස් මුවාවෙන් එළියට පය තැබුවේ ද එවිටම ය. තමා ඉළක්ක කරගත් ගොදුර විලෙහි ගිලී නොපෙනි යද්දී අසළ ගස් මුවාවෙන් ඇසුණු සියුම් ශබ්දය සිය දෙවැනි විකල්පය කරගත් ළිහිණියා, දැවැන්ත පියාපත් සළමින් තප්පර කිහිපයක් විල මතුපිට ගුවනේ රැඳී සිටියේ ය. උගේ පියාපත්, වෙළෙඳ නැවක ප්‍රධාන රුවල තරම් විශාල යැයි ඇඩම් ට සිතුණි. ඊළඟ නිමේෂයේ ඒ යෝධ කුරුල්ලාගේ ඇස් තම ඇස් වෙත එක එල්ලේ යොමු වෙනු දුටු ඔහු ගේ සර්වාංගයම වෙවුුුුලා ගියේ ය.

විලට ඉහළින් පියාසර කරමින් සිටි කුරුල්ලා ආපසු ඉහළට නොනැඟී, ඇඩම් සැඟවී සිටි ගස දෙසට ඉගිළෙනු දුර්ගා ගැඹුරු දිය කඳ අතරින් දුටුවා ය. ඈ දෙපා ගසමින් දිය මතුපිටට එද්දී, නාවිකයා මෙතෙක් ඔහුට ලැබුණු සියලු උපදෙස් අමතක කර, දැවැන්ත ගසට නඟිමින් සිටියේ ය. ඔහු එය ඉතා බුහුටි අන්දමින් සිදු කළේ, වඳුරු ආත්මයක් ලැබුණාක් මෙනි.

ගසෙහි අතු තුනක් එකම මට්ටමෙන් විහිදී ගොස් තිබුණි. ලොකු කුඩා අතුවලින් ගැවසී ගත් එතැන, යුරෝපීයයාගේ ඉළක්කය විය. වේගයෙන් පියාඹා ආ කුරුල්ලාගේ උල් හොට ද ඔහු‌ පසු පසින්ම විය. ඩ්‍රේක් අතුපරතට වැදී සිය දෙපය උඩට ඔසවාගනිද්දී කුරුඳු ළිහිණියාගේ කෝපාවිෂ්ට දෑස සහ ඔහුගේ දෙපතුල් අතර පැවතියේ අඩි බාගයකටත් වඩා අඩු දුරකි.

වැලක් බඳු යමක් ගෙළෙහි දැවටෙනු දැනී නාවිකයා කිළිපොළා ගියේ ය. කෙණ්ඩෙහි බැඳ තිබූ කිණිස්ස ඇද ගත් ඔහු ගෙළෙහි දැවටුණු වැලෙහි එක් කොණක් කපා දැමී ය. එය තමන් සිතූ පරිදි පිඹුරෙකු නොව, දැවැන්ත මාලුවා වැලක් බව පසක් කරගත් ඇඩම්, ප්‍රවේසමින් වැලෙහි පහළ කොටස ඉහළට ඇද ගත්තේ ය.

ගස වටා කැරකෙමින් පහර දිමට මාන බලන කුරුඳු ළිහිණියාගේ පියා සැලීමෙන් ගසෙහි අතු ඒ මේ අත වැනෙමින් පැවතුණි. තියුණු ස්ත්‍රී කටහඬකින් නැඟුනු හූ හඬ විසින් යෝධ පක්ෂියාගේ අවධානය නැවතත් විල දෙසට යොමු විය. විල අසබඩ ගල්තලාව මත සිටි දියබත් වූ තරුණිය, දෑත් ඉහළට ඔසවා වනමින් නැවත නැවතත් හූ හඬ නැඟුවා ය.

වැල ඉහළට ඇදගත් ඩ්‍රේක් එහි මැද කොටසෙහි තරමක මන්දක් සිටින සේ ගැට කිහිපයක් ලෑවේ ය. මන්ද දෙපස වැල්පොටවල් දෑතින් ම තදින් අල්ලාගත් ඔහු, කුරුඳු ළිහිණියා විල දෙසට හැරෙනවාත් සමඟම, ඌට ඉහළින් විහිදුනු අත්ත දිගේ වේගයෙන් දිවයන්නට පටන් ගත්තේ ය. 

තබන එක් පියවරක් හෝ ලිස්සා ගියහොත් සිය ජීවිතය කුරුඳු ළිහිණියාගේ කූඩුවෙහි දී, වානේ බඳු සවිමත් උල් නිය හා තියුණු යෝධ කුරුළු හොටකින් අවසන් වනු ඇති බව සහතික කරුණක් වුව ද, තමන් යෙදී සිටි වික්‍රමයෙහි ත්‍රාසය ඊට වඩා වින්දනාත්මක බවක් ඔහුට හැඟුණි.

තබන අඩියක් අඩියක් පාසා වේගය වැඩි කරගත් ඇඩම්, දෑත් ඉහළට ඔසවා වැල් මන්ද පසුපස සිට ඉදිරියට පද්දා, දෙපා පළල් කරගනිමින්, යෝධ පක්ෂියාගේ පිටට පැන්නේ ය. ඔහුු ඉළක්ක කළ අයුරින් ම ළිහිණියාගේ උරහිස් මතට පැනගත හැකි වූ අතර, වැලෙහි ගැටළා සකස් කළ මන්ද ද කුරුල්ලාගේ හිස වටා ගොස් තිබිණ. වැල්පොටවල් දෙක දෙපසට ඇදීමෙන් එම ගැටය තද කරගන්නට ඊළඟ තප්පර කිහිපයේ දී නාවිකයා හට හැකිවිය.

සිය දෙපය පක්ෂියාගේ ගෙළ වටා තද කරගෙන වැල දෑතින් ම තදින් අල්ලාගත් ඇඩම් එක් මොහ‌ොතකට බිම බැලී ය. දුර්ගා ගේ දෑසේ වූ වික්ෂිප්ත බව දැකගත් ඔහු ට සෑහෙන තරම් තෘප්තියක් දැනුණි.

සිය හිස වටා ගැට ගැසුණු වැල්පොටවල් මඟින් තමන් මෙහෙයවීමට ඉඩ හැරීමට අකමැතිවූ කුරුඳු ළිහිණියා, විද හළ ඊතළයක් මෙන් කරකැවෙමින් වේගයෙන් ඉහළට පියාසර කළේ, සිය පිට මත සිටි ආගන්තුකයා හළා දැමීම ට ය. කෙඳි වළාකුළු ස්තරය පසා කරගෙන ඉහළට නැඟුනු ළිහිණියා, ආපිට හැරී හිස පහතට ලාගෙන පියාපත් අකුළා ගත්තෙන්, ඉහළ සිට පහතට වැටෙන කාලතුවක්කු උණ්ඩයක් සේ වේගයෙන් පහළට එන්නට ගත්තේ ය. 


ඉතිරි කොටස සතියකින්...

19 comments:

  1. කුතුහලය හා භිතිය ඔක්කොම තියෙනවා එත් නාවිකයා කුරුල්ලාගේ පිටේ යන එක නම් ඇවතාර් පිචැර් එක මතක් කළා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය කිව්වම මටත් ඒක හිතුණා. ඒ උනාට එතනිං කොපි කළේ නං නෑ දැනුුවත්ව. මට තිබුණුු එකම ප්‍රශ්නෙ ඒක නිකං අතිශයෝකිතියක් වගේ වෙයි ද කියලා. ඒ උනත් එපික් උනහම ඔය වගේ එක්ස්ට්‍රීම් සිදුවිම් තියෙනව.

      Delete
    2. මටත් අවතාර් තමා මතක්වුනේ

      Delete
  2. Replies
    1. තරු පහක් දීලා නෑනෙ මෙදා පාර... ස්තූතියි

      Delete
  3. අම්මට සිරි ගජ ඇඩ්වෙන්චර්
    ෆිලුමක ගතියත් තිබෙයි හොරර්
    ඩ්රැකියෝ වෙලාද ඉන්නෙ සූර්
    කරන්න හනිකට අනෙක කවර්

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොපමණ ලියූවත්
      නිදියා වෙයි අතෘප්තිමත්
      මීළඟ කොටසෙදිත්
      වෙනස් සාහිත රසක් හමුවෙත්

      Delete
  4. Replies
    1. දෙදහස් දහතුනේ ජනවාරියේ ලියැවුනු "රූට්ස්" කියැවීමි. බොහොම හිත සසලකල කතාවක්

      Delete
    2. https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/books/booksblog/2017/feb/09/alex-haley-roots-reputation-authenticity

      Delete
    3. බකුස්,
      ස්තූතියි. කුරුල්ලගෙ පිටේ යන කොටස අවුල්ද?

      ආයෙ බකුස්,
      රූට්ස් ලියද්දි නං මට එහෙම හිතුන් නෑ. ඒත් දැන් ඒක කියවද්දි මාවත් සසල වුණා. ඒ කොයිතරං කාලෙකට කලින් ද ඉතිං? දෙමාපියන්ගෙ කැපකිරීම් ඒ කාලෙට වඩා දැන් කාලෙදි දැනෙනව.

      ප්‍රා,
      මාත් කියවල තිබුණා ඇලෙක්ස් හේලි තමන්ගෙ මීමුත්තන් අප්‍රිකාවෙ ගත කළ ජිවිතය ගැන බොරු ලිව්වය කියල. ඒත් ඉතිං සාහිත්‍යයක් හැටියට හොඳයි. අනික එතනිං ඉස්මතු කරන්න හදන්නෙ, ඇමරිකාවෙ සුදු මිනිස්සු, කල්ලංව සත්තු හැටියට කූඩු කරලා වැඩගත්තට, උන්ටත් දෙවැනි නොවන සංස්කෘතියක් තිබුණා කියන එක වෙන්ඩැති.

      Delete
  5. ඩෙඩ්පූල්ට්ට පුලුවන්. වුල්වරීන්ට පුලුවන්ද ෂුවර් නෑ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://screenrant.com/wolverine-healing-grow-back-body-limbs/

      Delete
    2. ඔතන තියෙන්නෙ අමරණීයත්වයෙ විවිධ ප්‍රභේද. ඉක්මනට සුවපත් වීම කියන්නෙත් ශක්තියක්. එතකොට ශරීරයෙ ගෙවෙන කොටස් බොහොම වේගයෙන් ප්‍රකෘතිමත් වෙනව කියන්නෙ දීර්ඝ කාලයක් ජීවත් වෙන්න පුළුවන් වෙන එක. ඒත් ඔ්නෑම හාණියක් ප්‍රකෘතිමත් වෙන්නෙ නෑ. බෙල්ල කැපුවොත් මැරෙයි. අතක් පයක් වෙන් වුනොත් ආපහු හා වෙන එකක් නෑ. ඒත් නියම අමරණීයත්වය වෙන දෙයක්.

      අවයව වෙන් කළොත් ආපහු ලියලන එක තවත් එකක්. ඔලුව පණ තියෙන තාක් ඒකට අවශ්‍ය අවයව ටික හදා ගනියි. ඒත් මට හිතෙන්නෙ ඒකත් අමරණීය වීමක් නෙවෙයි. ඉතා කුඩා කෑලි වලට පුපුරවලා දැම්මොත් ආපහු පුද්ගලයෙක් හැදෙන එකක් නෑ.

      එතකොට මොකද්ද අමරණීය කියන්නෙ?

      Delete
  6. ඇඩොං කාරයට වැලේ වැල් නැතිවෙන්න වගේ යන්නෙ. බලමුකො.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඌට කෙල්ල ඉස්සරහ පොර වෙලා, කෙල්ලව පුදුම කරවන්න ආසාවක් තියෙනව ගේ පේනව.

      Delete
  7. මට නම් මතක් වුනේ, ඉස්සර චිත්‍ර කතා පත්තර වල තියෙන ජාතියේ වීර කතා, ඒවායේ ඉන්න විරයත් ඔහොම වැඩ කරනවා.

    මට නම් ඒ වැඩේ අවුලක් නැහැ වගේ. කොහොමත් තව ෆැන්ටසි තියෙයි නේ ඉස්සරහට .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩක් ස්තූතියි පැත්තා... කොහොමත් ඔය වීරත්වය ඊළඟ කොටසෙදි පොඩ්ඩක්...

      නෑ එක්කො ඕන්නෑ. මේ සෙනසුරාද ඉරිද වෙනකොට කියවන්ඩැහැකිනෙ.

      Delete

කියවලා ඔයගොල්ලන් දෙන අදහස් මට මාර හයියක්...!

වැඩිපුර බලපු ලිපි