Wednesday, July 28, 2021

වෙඩිල්ල - මුකබාණා, බුරතීනෝ, නිදි, සිරිබිරිස් ඇතුළු උනන්දුවක් දක්වන සියල්ලන්ගේ ම ලාම්පු සංවේගය උදෙසා...

විභාගයෙන් බාගෙයක් ම ඉවර වේගෙන යන අතර, (තව ඉරිදාවල් දෙකක් තියෙනව...) මේං මෙතන ඇති වෙච්ච කතා බහක් එක්ක මේ පෝස්ට් එක පළ කරන්ඩ සෑහෙන කුතුහලාත්මක උනන්දුවක් ඇති වුණා. 

මේ පළ කරන්ඩ යන්නේ ඩබ්ලිව්. ඒ. සිල්වා ගේ කථා රත්නාකරය කියන කෙටිකතා සංග්‍රහයේ තුන්වෙනි පොත වන "අමෘත හස‍්තය" කියන පොතේ තිබුණු ඉතාම විශිෂ්ඨ සහ ක්ලැසික් රහස් පරීක්ෂක කතාවකට කදිම ආදර්ශයක්.

මේ පොත අපේ තාත්තා අරං තියෙන්නෙ 1975දි. (තාත්තගෙ යාලුවෙක් මේක ඉල්ලගෙන ගිහිං, අමතක කරලා, උජාරුවට එයාගෙ නමත් ගහගෙන ඉද්දි, තාත්තට ආයෙම හම්බෙලා ආපහු ගෙදර අරං ඇවිත්. ඒ්කයි ඔය මුල පිටුවෙ තියෙන නම ඉරි දෙකකින් කපල තියෙන්නෙ.) මේ පොතේ මුද්‍රණය 1958. වැඩි කතා බහකින් තොරව, පොතේ පිටකවරයේ ඉඳන් සම්පූර්ණ කතාව පහතින් පළ කරනව.


















140 comments:

  1. පළමුවෙනි කොමෙන්ටුව - ස්තූතියි අමාරුව නොබලා වෙලාව වැයකොට මේක දැම්මට

    ReplyDelete
    Replies
    1. අඩෙඃ!! පළවෙනි කමෙන්ට් එක ම අපේ බ්‍රිටිෂ් ම්‍යුසියම් පැත්තෙන් ඇවිත් තියෙනව දැක්කම මට තියෙන සතුට!

      තව කතාවක් තිබුණා මේ පොතේ ම, පයිප්පය කියල. ඒකත් අමුතු ම මිස්ටරි කතාවක්. වෙලාවක දාන්නං...

      Delete
    2. දෙයියන්ගේ පිහිටයි බුදුන්ගේ සරණයි අපි දෙන්නටම :) හෙටනිද්ද යන්න ඕනේ රාවනා බලන්න

      Delete
    3. ශ්‍රී රාවණ සිද්ධම්! එහෙනං අපට තුන්වෙනි කොටසකුත් කියවන්න පුළුවන්...

      Delete
  2. Replies


    1. ඇයි මදිද? මදි නම් පත්තර කොල ටිකක් අලවාගන්න

      Delete
    2. අපෙ බාප්පට බස්සො කොටපි! තව එකෙක් ගොඩ බැහැල.😂
      වල් කං, වැල් කම්, The more the merrier!

      බොරු කියන්නෙ මොකටෑ? සතුටුයි ඒත්, පාඩම් අතපසු කරගන්න එපා. එක සැරේ බලන්න ටිකක් ලෝබයි, බත් කාලා හෙමීට බලනඤ්ඤං.

      Delete
    3. යකඩෝ කොල 35ක්ම ස්කෑන් කරලා,ස්තූතියි. සාමාන්‍ය පිලිගැනීම අවු.50 පස්සෙ කොපිරයිට්ස් නැතුව, පොත් පබ්ලික් ස්පියර් එකට යනවා කියලයි. ලංකාවෙ නීතිය දන්න උත්තමයෙක් කිව්වා නං තමා වටින්නෙ.

      Delete
    4. මට මතක හැටියට අවුරුදු 70 ක්. දැන් 50 වෙලාද?

      Delete
    5. බාර්න් අවුල් කෙනෙක්වත් බ්ලොග්වලට ගොඩ බෑවා නම් අපේ බසුතුමාට ලිස්සීමට ආදාර අනුබල වෙයි.
      ඒත් ඉතිං ඔබතුමාට ඒකට උදව් ඕනෙ නෑනෙ. ඉස්සර හිටපු ෆොක්ස් මොට්ස්වත් හිහ පඩිත් නැතුවම ඩිස්මිස් කරපු එකේ.

      Delete
    6. ඇනෝ,

      No my friend, only 14 pages. from 23 to 35.

      කොමිටල් මං,

      බැයිද පොතේ ඉතුරු ටික ස්කෑන් කරල දෙන්ඩ?

      බකස්,

      "මං උන්නෙ ඩ්‍රැක් එකයි ඩ්‍රැක් එකයි
      මං උන්නෙ ඩ්‍රැක් එකයි ඩ්‍රැක් එකයි
      මං උන්නෙ ඩ්‍රැක් එකයි ඒකත් ජොලියට පමණයි
      තව ආව ඩ්‍රැක් එකෙක් දැං දෙකයි

      අපි උන්නෙ ඩ්‍රැක් දෙකයි ඩ්‍රැක් දෙකයි
      අපි උන්නෙ ඩ්‍රැක් දෙකයි ඩ්‍රැක් දෙකයි
      අපි උන්නෙ ඩ්‍රැක් දෙකයි තව එකෙකුට නළියයි
      ඉතිං ආව ඔරිජිනල් - දැං තුනයි

      එපා යන්ඩ - තවත් එන්ඩ - මේක හරි ජොලියකි කමෙන්ට් කරන්ඩ
      එපා යන්ඩ - තවත් එන්ඩ - මේක හරි ජොලියකි කමෙන්ට් කරන්ඩ"

      මෙහෙම කියලා සතියක් ගියෙ නෑ,

      ඉතිං ආව තව එකෙක් - දැං හතරයි...

      ආයෙත් බකස්,

      හපෝ, කොළ 35ක් නෑ. පිටු දාහතරයි... (ගණං බැරි බකමූණා හැක්!)

      මම ‌එහෙම නීතියක් දැනං උන්නෙ ම නෑ. හැබැයි නිසි අවසර ඇතුව ප්‍රකාශයට පත් කරන අන්තිම ප්‍රකාශනයෙ ඉඳලා වෙන්න ඇති ඔය අවුරුදු ගාණ බලන්නෙ?

      නිදි,

      ඇත්තට ඔය නීතිය හොඳට හොයා බලන්න ඔ්නෙ. ඒ අනුව අපට පුළුවන් අපි ගාව තියෙන පොත් ඊ පොත් විදිහට හරි බෙදා හදාගන්න.

      රිටි ජය,

      අපිවත් හදමු ද තවත් බස්සෙක්? මෙච්චර කාලෙකට බ්ලොග්වල දැකපු නැති විදිහෙ අප් වීමක් දකින්න ලැබෙනව මේ වැඩෙන්.

      Delete
    7. හෑ නරි මොටා එහෙම කිව්වද, පඩි දුන්නෙ නෑ කියලා? මූව දීයා කන්ට එපැයි, අර පපී අයිස් බොක්සරයාත්, වැඩිය කුකුල් අඞුමයි ගිල්ලෙ. ඩිස්මිස් කලේ නෑ, ඉන්නව, ආං කොළඹ ගමරාළගෙ කුකුල් කොටුව පැත්තෙ.

      Delete
    8. මෙන්න මං ගානෙ තවත් ඉස්තරම් කතාවක්. සිංහල පරිවර්තනයක් තියේද නං දන්නෙ නෑ.

      The Prisoner of Zenda

      Delete
    9. //...කොළඹ ගමරාළගෙ කුකුල් කොටුව පැත්තෙ.//
      මොනවද ඒකෙ තියෙන්නෙ? කලම්බු මැලියං අපෲ කරන්නෙ නැතුව මොන කුරුල්ලෙක්වත් ගන්නෙනෑ.

      මං හිතන්නෙ සෙන්ඩාවේ සිරකරුවා කියල කතාවෙ ෆර්ස්ට් පාර්ට් එක සිංහලෙන් තියනව. ලෝර්ඩ් බුර් දන්නව ඇති. ඒත් එතුමා ආයිත් රූකඩ කෞතුකාගාරෙ බේස්මන්ට් ස්ටෝර් රූම් එකේ වගේ
      දැන් පරිවර්තන නොකියවන නිසා ලඟදි පරිවර්තනයක් තියනවද කියල දන්නෙ නෑ. දැන් හැම ජනප්‍රිය ඉන්ග්‍රීසි පොතකම වගේ සිංහල පරිවර්තන තියනවවගේ එෆ් බී එකේ කමෙන්ට් පෝස්ට් කියෙව්වාම පේන විදිහට.
      ඉන්ග්‍රීසි කියවන එක අඩුවෙලා ඇති ඒ නිසා

      Delete
    10. රන්කහවනු ද, රුසියන් කිකිලියොද කොහෙද ඉන්නව කියල ඔය ගියෙ නැට්ට කරේ තියාන. හ්ම්..කලම්බු මැලියං අපෲවල් ගන්න එක ලේසි නෑ, ගිය පයින්ම ආපහු එන්නැතෑ?

      සිංහල පරිවර්තන තියෙන එක නං හොඳයි, ඒත් ප්‍රශ්ණෙ ඔරිජිනල් කතාවෙ රසය එලෙසම පවත්වා ගැනීමයි. සමහර චායානුවාදවල ඒක අඩුවක් නැතිව කෙරිල තියනවා වුනත් හැම අනුවර්තනයෙම එහෙමම නෑ.

      Delete
    11. ඔව් ඉතිං පරිවර්තන තියන එක හොඳයි,
      ඒත් ඊනිඩ් බ්ල්යිට්න්, විලාඩ් ප්‍රයිස්, නැන්සි ඩෲ, හාර්ඩි බෝයිස් ඉඳන් හැරී පොටර්, පර්සි ජැක්සන්, හව් ටු ට්‍රේන් යුවර් ඩ්‍රැගන් හා ඔක්කොම ලමා පොත්වල පරිවර්තන නිසා ඉන්ග්‍රීසි වලට කම්මැලි ලමයින්ට ඉන්ග්‍රීසි කියවන්න කිසිම උනන්දුවක් එන එකක් නැතිවෙයි කියල හිතුන. මං කියන්නෙ සංකල්ප ප්‍රස්නයක් නෙමෙයි අපි පොඩි කාලෙ හිටපු ලමයි ගැන හිතල ප්‍රායෝගිකව වෙන දේ

      Delete
    12. සෙන්ඩා‌ේවේ සිරකරුවා චිත්‍රකතාවක් විදියට ගියා නෙවද? දැන් අර සිංහල කොමික් බ්ලොග් එක වහලා දාලා නෙව, ඒකෙ තිවුනා ඔය කතාව.

      Delete
    13. ඊමේල් එකට ලෑන්ඩ් කරන්න කොමිටල් බස්සෙක්වත් නැද්ද?

      Delete
    14. සියලු දෙනා,

      සෙන්ඩාවේ සිරකරුවා කියල කතාවක් ගැන මටත් මතකයක් තිබුණා... බකස් ගෙ ලිංක් එක බා ගන්නව පස්සෙ දවසක කියවන්න, කෝපි එකක් බිබී... ඇත්තට අපරාදයක් අර කොමික් බ්ලොග් එක වහල දැම්මෙ. කොයිතරම් ඩේටා ප්‍රමාණයක් තිබුණද ඒකෙ... චිත්‍රකතා සීරීස් පිටිං තිබුණෙ.

      අපි කොමිටල් බස්සෙකුයි රිටිගල ජයසේන කෙනෙකුයි දෙන්නෙක් ම හදමුද? මොකද කියන්නෙ?

      Delete
    15. //ඉන්ග්‍රීසි වලට කම්මැලි ලමයින්ට ඉන්ග්‍රීසි කියවන්න කිසිම උනන්දුවක්..//

      හෙහ්, හෙහ් උනන්දුව තමා, ඉංග්‍රීසි මාධ්‍යයෙන් උගන්වන්න යෝජනාවක් ආවම, ආං බෙරිහං දෙනවා" සිංහල වඳ කරන්නද හදන්නේ?" කියලා.🤣

      Delete
    16. //කලම්බු මැලියං අපෲවල්// මොකද්ද මේ දෙන්න මේ කතා කරන්නේ කියල හිතන මම . රත්රන් බිජු දාන රුසියන් කිකිලියෝ ගැන දන ගන්න බ්ලොගේට යන්න. මම නම් පරිවර්තන කියන එක නැවැත්තුව කියල කියත හැකි. හැබැයි පරිවර්තන වලින් තමයි මට ඉංග්‍රීසි පොත කියවන්න අනුබල දුන්නෙම. එනිසා ඒක අමතක කරන්න බැහැ.

      Delete
    17. ලින්ක් එකට ස්තූතියි බසු. ඔකේ පරිවර්තනයක් තිබ්බ නේද රූපට් සිරකරුව හරි මොකක් හරි කියල.

      Delete
    18. අජිත් කියන්නෙ 'හෙන්සෝවේ රූපට්' ගැන ද? ඒක වෙන කතාවක් නෙව ද?

      Delete
    19. අජිත් මහත්තයා හිත කලබල කරගන්න එපා. මම මේ පොඩි ආතල් එකක් ගත්තා. අපේ ප්‍රාජේ මැතිඳා, නරියෙක් ගැන අහනවා. බොක්සර් උන්නැහේ පන්නන් ගියාද මන්දා? බල්ලො කැමති නෑ නරින්ට, දුවන ගමන් පස්සෙන් වෙඩි තියනවා කියලා.😂

      Delete
    20. Heh, heard of scaredy cats, well, well, well, owls too. Boxers anyways look permanently scared.

      Delete
    21. ලෝර්ඩ් බුර්,
      එස් . චන්ද්‍රසිරි දසනායකගෙලු සෙන්ඩාවේ සිරකරුවා.
      මම දන්නෙ නෑ. ඒ අලුත් පරිවර්තනක්ද පරණ පරිවර්තනයමද කියල.

      Delete
    22. බුරටිනෝ හරි. බොක්සර් උන්නැහේ කියන්නේ?

      Delete
    23. බොක්සර් උන්නැහේ කියන්නෙ, අපේ ප්‍රාජේ මැතිඳුන්ගෙ වගේම ඇස් තියෙන, බෙල්ලෙ මස්කටු මාලයක් දාගෙන ඉන්න, පෞද්ගලික ආරක්ෂක මහත්තයෙකුට.

      මම නං අජිත්ට කියන්නෙ, මේ රැබිට් හෝල් එක දිගේ යන්න එපා කියලයි.🤣

      Delete
    24. මම ඉස්සෙල්ල හිතන් හිටියේ ප්‍රා එකේ හිටිය කියල. දැන් බලන කොට කේජිබි එකෙත් ඉන්නවද කොහෙද

      Delete
    25. ප්‍රා මොකේ ද? :)

      මට හිතෙන දේ තමා, දැන් තියෙන පරිවර්තන බොහොමයකුත් එක්ක, මුල් පොතකුත් කියවන්න ලැබුණොත්, ළමයි වැඩි වැඩියෙන් ඉංග්‍රීසි කියවන්න පෙළඹෙයි කියල. :)

      අපේ ජූනියර් නම් වැඩිපුරම ඉගෙන ගන්නෙ යූ ටියුබ් එකෙන්. පොරට සිංහල පොත්වලට වඩා ඉංග්‍රීසි පොත් කියවතෑකි.

      Delete
    26. පෙනෙන විදිහට යූ ටියුබ් තමා, ජාත්‍යන්තර විශ්ව විද්‍යාලය වෙන්නෙ. අවශ්‍ය වන්නේ ඉංග්‍රීසි දැණුම විතරයි. ජූනියර් යන පාර හරි.

      Delete
    27. කොහෙන්ද බොලේ කොමිටලයෙකුත් පාත් වෙලා තියෙන්නෙ? මිනිහ ටිකක් අග්‍රෙසිව් වැඩියි වගේ සමහර තැන්වල... අර ගමේ ගොඩේ කියනව වගේ, නහරයක් වැඩියි.

      Delete
    28. හ්ම්...ඩ්‍රැකියා විභාගෙ කරල ඉවරවෙන කොට දුසිමක් විතරවත් පාත්වෙයි කියල තමා, මම ගනන් බලල තියෙන්නෙ. ඒත් ඩ්‍රැකියා නං කිව්වෙ, මට ගණන් බෑ කියලයි.

      Delete
    29. ඔය කියන දුසිමකට කීයක් විතර අල්ලනවද?

      Delete
    30. ඇයි බොලං, හුණ්ඩු හයක් දුසිම් එකයි නෙව? හහ්, අපි නොදන්න චෙස්!

      Delete
    31. රතු හුණ්ඩු ද?

      Delete
    32. හෙහ්,හෙහ් ඔබ වහන්සේත් අපේ "පික්සු හුටං" පක්ෂයට එක්වීම ගැන, මගේ බලවත් මෙව්වා එක. 🤣

      තව තුනයි, සීයයි. මගේ මෙහෙවර සමාප්තයි

      Delete
    33. බස්සට මතකද, කබ්රාල් මාම අහනව රොමා ගෙන්, "හොන්ඩරේට රාත්තල් කීයද" කියල?

      ඔබේ මෙහෙ-වර! ගැන මගේ ප්‍රමාණය!

      Delete
    34. හෙහ්, හෙහ් මොකෑ නැතුව? කුරුතග්න වෙයං රොමෝ, කුරුතග්න වෙයං.

      Delete
    35. ආන්න ඒ්කත් පට්ට පරිවර්තනයක් තමා. එහෙම්පිටිම්ම ලාංකීය කරල, අන්තිමේ තේම්ස් ගඟ - කැළණි ගඟ කරලයි ඉවර වුණේ.

      Delete

  3. සුවර් එකටම සිරි ලංකා පොලිසිය වෙන්න බෑ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිල්වා මහත්තය වැඩිය නොපිලිගත්‍තට එයාගෙ කතාවලට බටහිර ආභාෂය (සමහරු කොපිකලා කියන තරමට ) තිබුනනෙ.

      පරිවර්තනයට වඩා දුරින් අනුවර්තනය, අනුවර්තනයට වඩා දුරින් ආභාෂය. සිල්වා මහත්තය අනුවර්තනය හා ආභාෂය අතර තැනක කියල මට හිතෙන්නෙ සමහර කතාවල.

      ඒක නෙමෙයි... වෙල්කම්. ඔක්කොම කීදෙනෙක්ද?
      එතකොට විබාගෙ මොන පේපර් එකද ඔබතුමා ලියන්නෙ?

      Delete
    2. කොමිටල් මං,

      සිරි ලංකා පොලිසිය නං ඔය විදිහට මහන්සි වෙලා හොයන්ඩ ඕන්නෑ නෙ. අපරාධයට ළඟම හාදයෙක් හොයාගත්තා, දෙකක් ඇනල පාපොච්ඡාරණය කරවගත්ත. එහෙමත් නැත්තං අර කියාපු දනියෙල් එක්කරං ගියා ඇත්ත පිස්තෝලෙ පෙන්නන්න... හරි සරළයි!

      රිටි ජය,

      ඇත්ත. සිල්ව මහත්තය ම කියනව එයා ශ්‍රීමත් වෝල්ටර් ස්කොට්, රයිඩර් ඇගාර්ඩ් වගේ අයගෙ ආභාෂය ගත්ත කියලා. ඒ ප්‍රබන්ධ තමා රසවත්. වැඩේ තියෙන්නෙ ඒ කාලෙ තිබුණු යථාර්ථවාදී ගුරු කුළය ඒක වැළඳ ගත්තෙත් නෑ. සාමාන්‍ය සිංහල පොත් කියවන අය අගය කළෙත්, සිරියාලාතා, හිඟන කොල්ලා වගේ පටළවලා ගැට ගහපු කතා.

      මට හිතෙන්නෙ ම ඔය කොමිටල් ඩ්‍රැකා, ... නෑ එක්කො ඕන්නෑ...

      Delete
    3. සිරියලතා, හිඟන කොල්ලා එහෙම ඩිකන්ස්, බ්‍රොන්ටේ, ඔස්ටින් ආභාෂය

      Delete
    4. එහෙම උනාට ප්‍රා, සිරියාලතාළ හිඟනකොල්ලා, කැලෑහඳ වගේ ඒවයෙ මැද හරියෙදි මාර පටළැවිල්ලක් පටළවනවා, අන්තිම මොහොතෙ කොයි විදිහට ලිහෙයි ද කියලා හිතා ගන්න බැරි වෙන්න. ඒ වගේ පටළැවිලි ඩිකන්ස්, බ්‍රොන්ටෙ වගේ උදවියගෙ කතාවල මම දැකල නෑ.

      Delete
    5. //සිරි ලංකා පොලිසිය..//

      අර පොලිසි වලට තිබ්බ, හාවා අල්ලන ඔලිම්පික් තරඟෙ මතකයි නේද? සිරි ලංකා පොලිසිය තඩි වලහෙක්ව ඇඳන් ආවෙ අඞව,අඞව" අනේ ගහන්න එපා බුදු රාලාමි, මම තමා හාවා"

      Delete
    6. 'Cause I'm real draky, yes, I'm the real draky
      All you other real drakis, are just imitating
      So won't the real draky, please stand up
      Please stand up, please stand up

      slim shady ගේ The real slim shady ගීතයේ තාලයට ගයන්න

      Delete
    7. කොමිටල් උඹ වේන්නේ කොහොමද කොමිටල් මං නේ.
      අපි අපි වගේ
      මං මං වගේ
      තෝ ගූ වගේ
      මට පෑගුනා වගේ

      Delete
    8. Real slim shady පට්ට සිංදුව...

      Delete

  4. දෙකක් නැත, ඔහු තමයි සක්විති- චක්‍රවර්තිත් සාහිත කලාවේ
    ඒ දවස්වල මේ වගේ පොත් කියවලයි, වින්දනය ලැබුවේ
    ‘කල්මලිය’ යන වචනෙ මෙවරයි, මැටි මගේ හිත ඇවිස්සූවේ
    ඉපදෙනා හැම වරෙක ‘පොත් ගුල්ලෙකුම වෙන්න’යි මං පැතූවේ

    කවිය විතරක් කියා මදි මට - ස්තුතියකුත් කරන්නයි හිත
    මෙපින් බලයෙන්- විභාගෙදි ඔබෙ වරම් දෙවියොත් පිහිට වෙනු ඇත!

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිල්වගේ කෙටි කතා නවලුත් පට්ට රසයකි මවා පෑවේ
      උනත් ටිකකුයි හොඳ කතා ලෙස සිල්වගෙම ඇගයීම ලැබුවේ
      ලක්ෂ්මි තවමත් මතක් වන විට දැනේ රස හැඟුමන් දයාවේ
      වරම් දෙවියොත් මිනිස් සිතකින් බිහි කෙරූ සාහිත්‍යයක් වේ

      Delete
  5. සෙන්නාJuly 28, 2021 at 9:24 AM

    ස්තූතියි ඩ්‍රැකියා...
    මේකනම් හරි සරළව විසඳුන අභිරහසක් නේද? ජූලි හත මම කියවලා තියනවා දැන්නම් හරියටම මතකත් නෑ හැබැයි මීට වැඩිය බොහොම සංකීර්ණ තත්ත්වයේ ඒක තිබුනා වගේ මතකයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හලෝ එස්.
      සෑහෙන කාලෙකින්.

      Delete
    2. සෙන්නා,

      මේක කෙටියි, සරළයි. නමුත් හොඳ ක්ලැසික් කතාවක්. ඒක කීප සැරයක් කියවනකොට පේනව, කතාව මුලදි ම කතාවට අදාළ ඉඟි සියල්ල දීලා, බොහොම හොඳට වහලා තියෙන බව. රහස් පරීක්ෂක කතා ලිවීම ගැන බොහොම හොඳ තාක්ෂණික ආදර්ශයක්...

      රිටි ජය,
      ඔව් අප්පා! කුරුන්ද පාලුවට ගිහිං...

      Delete
    3. හලෝ පීජේ, ඒකනෙ.. පහුනු ටිකෙ මොනා හරි ලියන්න ඔනා කියලා හිත හිත හිටියා මිසක් කමෙන්ට් එකක්වත් හරියට දාන්න හම්බුනේ නෑ...

      "ඔව් අප්පා! කුරුන්ද පාලුවට ගිහිං..."
      මකුළු දැල් ටික කඩලා ගන්න ඕනා....

      Delete
    4. කුරුන්ද කියල එකක් තිබුණ කියලවත් සෙන්නට මතක ඇති නෙව. ඒකත් ලොකු දෙයක්. ඒ කාලෙ පට්ට කෙටි කතා ටිකක් ලියපු එකෙක් නෙ මේ පැත්තකට වෙලා ඉන්නෙ.

      Delete
    5. ජූලි හත මම කියවලා තියනවා දැන්නම් හරියටම මතකත් නෑ හැබැයි මීට වැඩිය බොහොම සංකීර්ණ තත්ත්වයේ ඒක තිබුනා වගේ මතකයි... x 2 ජූලි හත මට මතක ටිකක් අර SI ගේ සුට්කේස් කතාවේ වගේ ඔලුවක් විතරක් හම්බ උන සීන් එකක් වගේ.. කොහේ හරි තියෙනවානම් පොත හොයල ආයේ කියවන්න ඕන.

      Delete
  6. සැංගී සැංගී මෙන්න කොමිටෙලෙක් එබෙන්නා
    කලු අහස පුරා රංචු ගැසී ඩ්‍රැකියෝ පියබන්නා
    කොමෙන්ට් නැගේවි බ්ලොග් ලෝකේ සුන්දරා..

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපි උන්නෙ ඩ්‍රැක් තුනයි ඩ්‍රැක් තුනයි
      කැරකි කැරකි උන්නෙ ඩ්‍රැක් තුනයි ඩ්‍රැක් තුනයි
      මැණීකෙත් දැන් හුස්ම ගන්නෙ අතරින් පතරයි
      ඉතිං ආව කොමිටලෙක් දැන් හතරයි...

      Delete
    2. ගීතේ සේ පක්ෂීන්ගේ මෝරනා
      මිහිරක් සාදා දේ සුරංගනා
      දැන් කාලේ තාලෙ හැටී
      ඩ්රැකියලගේ 'කාව' ගැටී
      නව ආතල්මැයි දෙන්නේ හරි හොඳා!

      Delete
    3. ඩ්‍රැකි, මම, රියලා, කොමිටල් වෙමින්
      කාලෙ කකා මේ - හිනා සැපා ලබනෙම්
      ඩ්‍රැකි, මම, රියලා, කොමිටල් වෙමින්
      කාලෙ කකා මේ - හිනා සැපා ලබනෙම්

      Delete
    4. කමෙන්ට් දෙනවනං
      අපිට පෝස්ට් දෙනවනං
      අපිට මොන කෙංගෙඩියද තව ඔ්නෙ කියන්නේ

      Delete
  7. සුපර් ආ. අමෘත හස්තය පොත කියෝලා තිබුනට මේ කතාව මතක තිවුන් නෑ.

    Veteran = අභ්‍යාස වෘධයා. මරු වචන ලොක්කා හදලා තියෙන්නෙ නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. “නිවැරදි සිංහලය ඉගෙන ගන්න, සිල්වා ගේ පොත් කියවන්න“ කියලා සඳහනක් තිබුණා සමහරක් පොත්වල පිටිපස්සෙ. ඇත්තට සිල්වා මහත්තෙය ගෙ භාෂාවෙ, ගැමි යෙදුම් එක්ක ඉංග්‍රීසියෙන් පෙරළ ගත්ත යෙදුම් තියෙනව. භාෂාව පොහොසත් කළ උදවිය තමා...

      බුරා ට මතකද ඔය පොතේ ම තිබුණු “පයිප්පය“ කෙටි කතාව?

      Delete
    2. පොරට හැබැයි චෝදනාවක් තියනවා නේද විදේශීය කතා තමන්ගෙ වගේ දීපු එකට..උදාහරණයක් හැටියට ලක්ශ්මි හෙවත් නොනැසෙන රැජිණ..තව තිබ්බා මට මතක විධිහට..

      Delete
    3. ලක්ෂ්මි ගැන ඒ චෝදනාව කරපු හාදයා මට පේන්නෙ, ලක්ෂ්මි කියවලත් නෑ - ඈ හෙවත් අයේෂා කියවලත් නෑ.

      දෙකේ ම තියෙන මැජිකල් ෆැන්ටසිය ඇරෙන්ඩ වෙන කිසිම සමාන කමක් නෑ පොත් දෙකේ...

      Delete
    4. අයේෂා සහ ලක්ස්මී දෙන්නාම නොමැරෙන දෙන්නෙක් වීම සහ අනෙකුත් මැජිකල් දේවල් කතා දෙකටම පොදු කාරනා නේ ද? මම හිතන්නෙ සිල්වා උන්නැහැ අයේෂා කතා සාරය අරන් අලුතෙන්ම කතාවක් ලියුවා කියලයි. විජයබා කොල්ලයත් ඒ වගේ විදේශීය කතාවක සාරය අරන් දේශීය ඌරුවෙන් අලුතෙන් ලියාපු එකක් නේ ද? ඒ කරපු දේ වැරැද්දක් මම නං දකින්නෙ නෑ.

      Delete
    5. "මගේම කලසම, අගේට ඇඳගෙන උගේ වගේ යනවා" ක්‍රමේට කරන්නෙ නැත්නම්, අභාෂය ගැනීමේ වරදක් මම දකින්නෙ නෑ.

      ඉස්සර ඔය හොරා කෑම ගැන දරුණුවට විවාදයක් ගියා, වින්ඩෝස් ඇපල්ගෙ අයිඩියාස් හොරා කෑව කියලා, එතකොට ගේට්ටුවා මහතා කිව්වා" ඇයි මතක නැත්ද ජොබෝ, උඹයි මමයි දෙන්නා එකටනෙව, සෙරොක්ස් පාර්ක්(Polo Alto) ගියේ අයිඩියාස් හොරා කන්න කියලා.

      දැන් කොපි රයිට්ස් නැති, උපුටාගත්තා කියල ලින්ක් නොකරන, අලුත් ට්‍රෙන්ඩ් එකක් යනවා, "මීම්" වල. මීම් එක හැම සැරේම වෙනස් වෙමින් පෝෂණය වෙනවා. මම නං ඒකට කැමතියි.

      ඕනවට වඩා සීමා, වැටකඩොලු දැම්මාම වෙන්නෙ, භාෂාවක පෝෂණයට බාධාවක්. ඩීමන් ආනන්ද හවස ගොපලු චිත්‍රපටිය බලලා, රෑට පොත ලිව්වා. ඉතිං මොකද, ඇයි අවුල්ද?

      Delete
    6. අවුලක් නොඅවුලක් හෝ වැරද්දක් නොවැරද්දක් නෙමෙයි. ඇකඩමික් ඩිස්කශන් එකක් ඒවා ආභාෂයද නැද්ද ගැන

      Delete
    7. // මගේම කලසම, අගේට ඇඳගෙන උගේ වගේ යනවා //

      අම්මට සිරි ලංකාවෙ එකෙක් එහෙමත් කොලා නෙවැ අර 'සිහසුනට තරග වැද' කතාවට. බ්ලොග් එකෙන් ගෙඩි පිටින් කොපි කරලා උගේ නම දාලා පොත් ගැහැවුවනෙ හැබෑට.

      Delete
    8. @ ප්‍රාජේ මැතිඳු
      හුටා! එහෙමත් එකක්ද?

      සෙන්ඩාවෙ සිරකරුවා

      @බුරා

      මූංව දීයා කන්ට එපැයි?

      Delete
    9. මෙන්න මෙතන තියනවා සිල්වා මහත්තයගෙ ජීවිතේ රස කතා ටිකක්.

      තරුණ කාලෙ, ඔහුට විශාරදයන්ගෙන්/පොත් ප්‍රකාශකයන්ගෙන් වූ කෙනහිලිකම්, කොටු පැනපු හැටි, ඉස්කෝලෙ හාමිනේගේ අවිස්වාසය වගේ කතා.

      ඩබ්ලිව්. ඒ. සිල්වා මහතාගේ අපූරු ජීවිතයෙන් බිඳක්

      Delete
    10. @බුරා - මම දැක්ක ඔය පොත . මට ඒත් හිතුන බුරටිනෝ කියන්නේ ඒ තැනැත්තට කියල. දැන්නේ දන්නේ. ඇයි අඩුම ගානේ වචනයක් වත් කිව්වේ නැත්තේ

      Delete
    11. //මට ඒත් හිතුන බුරටිනෝ කියන්නේ ඒ තැනැත්තට කියල//

      🤣 එච්චර ලේසි නෑ බුරතීනෝව හොයන්න. කොටින්ම අපේ ලෝකල් ට්‍රැකර්, හර්ලොක් ෂෝම්ස් (බොක්සර්ගෙ හාම්පුතා) මහත්තයා ඇහැව්වා බුරා කියන්නෙ මමද කියලත්.😂

      Delete
    12. 'කතා රජ කතාව'ත්
      හරිම රසවත් පොතක්
      ප්‍රකට නැති තොරතුරුත්
      එහි තිබේ මහ ගොඩක්!

      Delete
    13. "මට ඒත් හිතුන බුරටිනෝ කියන්නේ ඒ තැනැත්තට කියල"

      බුරතීනෝ කියන්නෙ රොබොට්ටෙක්... :D

      Delete
    14. "මම හිතන්නෙ සිල්වා උන්නැහැ අයේෂා කතා සාරය අරන් අලුතෙන්ම කතාවක් ලියුවා කියලයි."

      ඕකට කියන්නෙ "අනුවාදය" කියලා නේද? එතකොට මුල් රචකයාගේ අනුමැතිය හෝ සඳහනක් කරන්න ඕනා මම හිතන්නෙ.. සිල්වා මහත්තයට චෝදනාව ආවෙ එහෙම නොකර තමන්ගෙම කතාවක් වගේ දීපු එකට වෙන්නෝනා...

      Delete
    15. අනුවාදයද, ඡායානුවාදයද? මම හිතෙන්නෙ අනුමැතියක් අවශ්‍ය නෑ කියලයි, කතා සාරය අරන් අලුතෙන්ම කතාවක් ලියන්න.

      දැන් සිල්වා මහත්තයට පිලිගැනීමක් තිබ්බට, ඒ කාලෙ හරියට කෙනහිලිකම් කරල තියනවා.

      Delete
    16. "කතා රජ කතාව" ( බයොග්‍රෆි එක ) පොත කියවන්න බස්තුමා

      Delete
    17. තිබුනා නං කියවන්න තිබුනා.😒

      Delete
    18. ආභාෂයෙන් ලිවීමක් තමයි මම නම් දකින්නෙ, නැතුව අයේෂා පොත අනුවර්තනය කරලා නෑ.

      ඒ කාලෙ ඩබ්ලිව්. ඒ. සිල්වා ට තිබුණු ලොකුම අභියෝගය ආවෙ මට පේන්නෙ මාර්ටින් වික්‍රමසිංහ වගේ උදවියගෙ යතාර්ථවාදී (ෂෙකෝව් ශෛලියේ) ගුරු කුලයෙන්. පොදු ජනතාව කියවපු හිඟන කොල්ලා වගේ කතා පහත් රසයක් දුන් කතා විදිහට බැහැර කෙරුණා, ඒ වගේම ලක්ෂ්මි වගේ කතාවලට ගහන්න පුළුවන් වුනේ “කොපි“ ලේබලය විතරයි.

      කොපි ගැන කියනවනං, මාර්ටින් වික්‍රමසිංහගෙ “රෝහිණී“ තනිකරම ආන්ද්‍රෙ ජීද් ගෙ “ස්කැරමූෂ්“ පොතේ අනුවර්තනය නෙ. කොහෙවත් වික්‍රමසිංහ පිළීගන්නෑනෙ ඒක එහෙමයි කියල...

      Delete
    19. බස්සා කොම්පියුටර් කඩන හදන වැඩ අස්සේ අර වගේ අනුවාදයක් කරන්න හිතන්නෙවත් නැහැ කියල සුවර්. බුරා ට තිබ්බේ කොපිය අරගෙන බ්ලොග් එක අයින් කරන්න. මගේ පොත් දෙකක කෑලි අරන් වෙනත් විධිහට කතා ලියපු, ලියන දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නව. කෙනෙක් සම්මානයකුත් ගත්ත offshoot එකකින්. මට පස්සේ තේරුණේ එක්කෙනෙක් ඒක පෙන්වල දුන්නට පස්සේ. හැබැයි කතා කලොත් අපටමයි කෙලවෙන්නේ. එක්කෙනෙක් මට බැන්න ලෝකේ තියන දැනුම කාටවත් අයිති නැහැ ඕන කෙනෙකුට භාවිතා කරන්න පුළුවන්ලු. පොත ගැහුවට පස්සේ ඒක අයිති ලෝකෙටලු. //කොපි ගැන කියනවනං, මාර්ටින් වික්‍රමසිංහගෙ “රෝහිණී“ තනිකරම ආන්ද්‍රෙ ජීද් ගෙ “ස්කැරමූෂ්“ පොතේ අනුවර්තනය නෙ. // මේක නම් අදයි දන්නේ. රෝහිණි කතාව ඔය දුටුගැමුණු රජුට අදාලව ඉතිහාස කතාවක් නේද

      Delete
    20. මේ කතා වෙන දේවල් එක්ක, මගෙ කතා දෙක ගැනත් බය හිතෙනව... බුරාගෙ “සිහසුනට තරග වැද“ කතාවට එහෙම එකක් උනා කියල දන්නෙත් අද.

      රෝහිණී ගැන එහෙම කතාවක් ගුණදාස ලියනගේ ගෙ “දිවලකඩ ගුණදාස“ පොතේ තිබුණා. මයෙ හිතේ වම්පා දන්නව ඇති ඒ ගැන වැඩි විස්තර. ඒක නම් පට්ට කතාව. තාත්තයි පුතයි දෙන්නම රණ ශූරයො වෙලා, දෙන්නා දෙපිලෙ සතුරො විදිහට ඉන්න එක තමා ඇඟ කිළිපොලා යන සීන් එක. එයිට මදිවට, දෙන්නම එකම කෙල්ලට ආදරේ කරන එක... ආ... තව දෙයක් ඒ පොතේ තැන් දෙකක අපේ ප්‍රා ජේ හෙවත් රිටිගල ජයසේන ගැන කියවෙනව. දස මහ යෝධයො සහ විජිතපුර සටන ගැන ලියල තිබුණු කොටස් නම් සිරාවටම පට්ට!

      Delete
    21. ඔය වම්හ කියන ගුරුකුල කතාව සහ ප්‍රබුද්ධ සංකල්පය, ඔය අවධියෙ තිබ්බ සිංහල/බෞද්ධ උත්තේජනයත් එක්ක නැගලා යන්න ඇති. ඇත්තටම වෙලා තියෙන්නෙ දෙපිල බෙදිලා කාගැනිල්ලක් සහ ඉහල යන්න හදන එකාගෙ කුකුලින් ඇදීමක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ.

      Delete
    22. @ වම්හ,

      // කොපි ගැන කියනවනං, මාර්ටින් වික්‍රමසිංහගෙ “රෝහිණී“ තනිකරම ආන්ද්‍රෙ ජීද් ගෙ “ස්කැරමූෂ්“ පොතේ අනුවර්තනය නෙ //

      ස්කැරමූෂ් ලිවුවෙ රෆායෙල් සබාටිනි නෙව ද? ජිද් නෙවෙයි.

      මේකත් අනුවර්තනයක් නෙවෙයි, ඡායානුවර්තනයක් නෙව ද? ලක්ෂ්මී වගේම කතාසාරය අරන් අලුතෙන්ම කතාවක් ලියලා. මේකටත් හොඳ හැකියාවක් තියෙන්නෝනැ.

      @ අජිත්,

      // හැබැයි කතා කලොත් අපටමයි කෙලවෙන්නේ. එක්කෙනෙක් මට බැන්න //

      උඩ ඉඳන් පහළටම කම්බා හොරු පිරිච්ච රටක, ජාතියක් විදියට හොරකම පුරුදු පුහුණු කරන රටක ඔය වගේ දේ ගැන කතා කරලා පලක් නෑ අජිත්. කරබාගෙන නිකං ඉන්න එක හිතට සනීපයි. වාදවිවාදයක් වත් කරන්ට බැහැ නෙවැ අමු කුණුහරුප අහගන්නැතුං.

      Delete
    23. මට කියවන්න ලැබිලා තියෙන පොත් අනුව නං-
      1. අසංක්ෂිප්ත පරිවර්තනය= වෙනත් බසකින් ඇති පොතක් තව බසකට පෙරැළීම; කිසිත් අඩු නොකර. නම්-ගම පවා වෙනස් නොකරයි මේ වැඩේ කෙරෙන්නේ. කේ.ජී. කරුණාතිලක මහත්තයාගේ පොත් ගොඩක් මේ වගේ.
      මුල් පොතේ රචනා ශෛලිය පවා මෙතැනදී රකිනවා.

      2. පරිවර්තනය- පොත පළ කෙරෙන රටට ගැළපෙන විදිහට යම්-යම් කොටස් එහෙම අයින් කෙරිලා කෙරෙන කෘතියයි. සමහර කතුවරුන් නම්- ගම පවා වෙනස් කරනවා, මේ ව්‍යායාමයේදී.

      3. අනුවාදය- යම් පොතක අන්තර්ගතය ඒ හැටියෙන්ම පරිවර්තනය නොකර, පරිවර්තනය කරන කතුවරයාගේ බස් වහරකින් පොත ලිවීමයි. හැබැයි ඒක කෙරෙද්දී මුල් කෘතියම වගේ නැවත ලිවීමක් කෙරෙන්නේ.... මට දැනුණු විදිහට.

      4. ඡායානුවාදය- මුල් කෘතියම ගෙඩි පිටින් නොගෙන කෑලි හලලා, අවශ්‍ය දේ අරගෙන- නම්-ගම් ආදියත් වෙනස් කරමින් ඒත් කතා සැකිල්ලට හානියක් නොකරමින් මේ ලේඛනය කරන්නේ.

      අයේෂා- අයේෂා ආපසු එයි- ලක්ෂ්මී පොත් සේරම තුන් හතර වතාව කියවලා තියෙන නිසා කියන්නේ, මට නම් ඒවා එකම සංකල්පයක් විතරක් තියෙන- සිදුවීම් කිසිවක් එකිනෙකට සමාන නොවෙන නිර්මාණ.
      සිල්වා මහතා අයේෂා කියවලා වස්තු බීජය ගන්න ඇති, සමහර විට.

      ඔය පොත් සේරම කියවලා තියෙන්නේ සිංහලෙන් විතරක් නිසා මගේ නිගමන වැරදි වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා.

      Delete
    24. මේ අර්ථදැක්වීම දාපු එක හුඟක් හොඳයි, නිදි. එක වගේම වචන නිසා, පොඩි අනුමානයක් මිසක්, හරියටම දැණගෙන හිටියෙ නෑ.

      Delete
    25. ගොඩක් ස්තූතියි නිදි, ඒ විග්‍රහය මාර වටිනව. අයේෂා සහ ලක්ෂ්මි මම කියෙව්වෙත් එක පාරයි. ඒ උනාට අර කතාව හරි. එකම සංකල්පයක් විතරක් තියෙන කතා දෙකක් කියන එක තමයි මගෙත් හැඟීම.

      Delete
    26. @නිදිගෙ පංච තන්තරේJuly 30, 2021 at 6:52 AM මචං අංක 1 සංක්ෂිප්ත පරිවර්තනයක් නේ, අසංක්ෂිප්ත පරිවර්තනයක් කියන්නේ ඕකේ අනිත් පැත්ත. අර සොල්ෂෙනිට්සින් ගේ පිළිකා වාට්ටුව සම්පුර්ණයෙන්ම ඡේද හලලා කරලා තියෙන්නේ අසංක්ෂිප්ත එකක්.

      Delete
    27. අප්පට සිරි, අජිත් මහත්තයෝ..

      Delete
  8. පිපාසය ඇති තැන පෝටෙලෝ සැපතකි.

    නිශාචර සතුන් සිටින තැන බ්ලොග් ලොවත් මිහිරකි.
    අද තාම 'වම්හ' නෑ. අනිත් ඩබල කියලත් අඩුපාඩුවක් නෑ.

    ජයවේවා!
    Myself Hattor

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං ආවෙමි ට්‍රැක්ටර්ධාරියාණනි... ඉතින් කෙසේද? කුමක්ද වියයුත්තේ?

      Delete
    2. යකෝ මේ හැට්ටරයට ඉස්සෙල්ල ආව මට වඩා පස්සෙ ආව ලුයිගි වම්පා ලොකු වෙලා නෙව.

      Delete
    3. ඕකට කියන්නෙ මල්ලි පිරිසිදු ඊ්රිසියාව! ඕක රුසියාවටත් වඩා ලොකුයි නෙව... අලුතින් එකෙක් නැගල එනකොට ඒකට ඊරිසියා කරන්නැතුව, තමුංගෙ අඩුපාඩු හදා ගෙන චැලෙන්ජ් එකක් දීපං...

      Delete
    4. හප්පට සිරි! උඹ ද නැගල යන්නෙ... හොඳයි මල්ලි හැප්පිලා බලමු!

      Delete
    5. ඇයි යකුනේ(වැම්පරයාද යකෙකි) කාගන්නෙ? ඔක්කොම එකතු වෙලා සෙන්චරිය ගහල දාන්නෙ නැතුව? 😂

      Delete
    6. ඔන්න ඔහෙ මංම සීයවැනි එකත් දාඤ්ඤං.

      Delete
    7. මං නැතුව සෙන්චරිය ගහල තියෙන්නෙ... අම්මෝ! බොලා ටික එකතු වෙලා දීල තියෙන බැකප් එක. ඉස්තූතියි ඈ!

      Delete
    8. ඇයි බොලේ ස්තූති කරන්න ඕනෙ බොට නෙව, මේ විභාග අස්සෙත් මෙව්ව ලියනවට? බොගෙ අවතාර ටික තමා වැඩි බරක් ඇද්දෙ.😊

      Delete
    9. හා හා එහෙනං යුආ වෙල්කම්! කෙහෙල්කම්!

      Delete
    10. යකෝ මුන් දෙන්නව පැටලෙනවනෙ...එකම පින්තූරෙ දෙපැත්තට දාගෙන.. මම බැලුවා මොකද ඩ්‍රැකියා තනියම කියවන්නෙ කියලා..

      Delete
    11. ඒ තව එකෙක් බං. දැනට මං දැනුවත්ව හතර දෙනෙක් ඉන්නව.

      Delete
    12. මොන මගුලක්ද බන්.. බ්ලොගර් කාරයා නම් වලට සීමා පනවලවත්ද?

      Delete
    13. ඒක වෙනම ආතල් එකක් මල්ලී...

      Delete
  9. වම්හ තමා කලා රිට. මේකට උන්දෑගේ දායකත්වය තාම නැති එක පාඩුවක්.

    ReplyDelete
    Replies

    1. අපි අපි වගේ
      කොමි කොමිටල් වගේ
      රියලා අන් රියල් වගේ
      වම්හ වම්බොටු වගේ
      ඩ්‍රැකියා ගූ වගේ
      මට පෑගුනා වගේ

      Delete
    2. ඕං මං ආව බකුසුහාමි. කියමුද කතාවක්?

      Delete
    3. කොමිටල්, දැකල තියෙනවද, ප්ලාස්ටික් වම්බටු ත් තියෙනව, ඔන්ලයින් ඕඩර් කරන්න පුළුවන්...

      Delete
    4. බොලාටත්, මෙච්චර ඉන්න මගෙ කරමලේ සුදුයි නේද? බකුසා ඔහොම හිටු! දැනටම රුද්‍රෙග කූඩුවෙ නෙ ඉන්නෙ. කතාවෙ මීළඟ කොටසෙදි රෝස්ට් කරනව!

      Delete
    5. අනේ පල පල යන්ඩ! මහලොකු කතාව! ඕක කොහොමද ඉවර වෙන්නෙ කියල උඹ වත් දන්නවද?

      Delete
    6. ඒක ඉවර වෙන හැටි මම නැතුව උඹ ද දන්නෙ? ඒක ඉවර වෙන හැටි මම දන්නව. (එතකං මැද හරියෙදි වෙන දේ තමා තාම දන්නැත්තෙ)

      Delete
    7. විභාගේ කරන කන් හිටපල්ලා

      Delete
    8. දසිස් බලැති අජිත් තුමා කියනවනං මම ඉන්නං.
      (එතකල් වම්හෙයා පරිස්සං වෙලා හිටු!)

      Delete
    9. අනේ බං, රෝස්ට් නොකර බාබිකිව් කරහංකො, වැඩිපුර සෝස් ට්කකුත් දාලා.

      අර කිව්වත් වගේ විභාගෙ තව කොටස් දෙකක් තියනව නේද?

      Delete
    10. @වම්හ

      කතා තියාගමු ඊළඟ එකේ ලියන්න. දැනටමත් මේක සීයට සේසයයි අඩු.😊

      Delete
    11. බකුසු ඉස්ටූ වඩා හොඳ ඇති?

      Delete
    12. දසිස් බලැති , හපොයි අර ඔලු හතක තියෙන මහත්තෙයාගේ උඩින් දාන්න එපා. මාවත් අතුරුදහන් වෙයි. විභාගේ නොකර කතා ලිඅල මොනවා හරි උනොත් අපි නෑ ඔන්න. දැන් විභාගේ කලහම ඩ්රකි මුළු නුවර අඩවියේම මහා දිසපතිද? (මල කෙලියයි කෙල්ලෝ ගේ ඇතුලට දාල අගුළු දාන්න වෙයි )

      Delete
    13. හපොයි දසිස්... නෑ නෑ. මාස්ටර් එකක් කළහම, පළවෙනි පංතියට යන්න සම්පූර්ණ කළ යුතු එක සුදුසුකමක් සම්පූර්ණ වෙනව. ඊට පස්සෙ පරිපාලන සේවයෙ මුළු සේවා කාලය අවුරුදු 15 ක් 16 ක් වුණහම තමයි මහ දිසාපති වෙන්න තියෙන්නෙ. ඒ කියන්නෙ තව අවුරුදු 14 කින් විතර. එතකොට කෙල්ලො ගේ ඇතුලට දාගත්ත නං හරි. දැම්ම ඕනෙ නෑ.

      Delete
  10. හෙහ්.. ඒක අගේ ඇති කතාවක්නොවෙ. තවුසෙට ස්තුති කරන්නෝන මේක මෙහෙම දැම්මට ඉඳගෙන.

    දැං මේකෙ ඩ්‍රැකියො පැටවු ගහනවද? ඔය ඔක්කොම ගැන னයා ම කන්නෝන.

    ReplyDelete
    Replies
    1. තවුසෙත් පරිස්සමින්, දැන් ටෝච් හතරයි.😂

      Delete
    2. ඊළගට එන්නේ Praසන්ன ඩ්‍රැකී හා බකුස් ඩ්‍රැකී

      Delete
    3. අඩෝ කොමියා, දැක්කද පල්ලෙහ ඇඩමත් ඇවිත්!

      බකස්, னයා පූෂ් ගානව විතරයි, දැං කී පාරක් නං දෂ්ට කරනව කිව්වද? ඔ්කා නිකං පාරම්බානව විතරයි.

      னයා, හා පුලුවන්නං කාහං! රෝස්පාං ගෙඩියක් ඔට්ටුයි උඹ කන්නැතුවට...

      Delete
    4. හෙහ්, හෙහ් නයි කයිද රෝස් පාන්? னයෝ, ඇයි බං බොලා රෝස්පාන් නොකන්නෙ? හපල කන්න බැයි නං, හොදි වල පොඟවල ගිලපන්කො.

      Delete
    5. ඔ්කා රෝස්පාං කන්නෙ ගල්ඔය ස්පෙෂල් වල පොඟෝලා. නිකං දුන්නොත් කන්නෑ...

      Delete
    6. රෝස් වෙච්ච පාං කන්න ඕනද බස්සො මෙච්චර හොඳ පාං කන්න තියෙද්දි.

      @ඩ්‍රැකි,
      බ්‍රෑන්ඩ් එක ගල් කියපු පොරක් හිටිය කාලෙකට කලිං. මං හිතන්නෙ මිනිහ බ්‍රා එහෙකට බෙල්ල හිරකරගෙන මළා.

      Delete
    7. කරස් ගාලා හැපෙන කොට, රෝස් පාං දෙන්නෙ වෙනමම ආතල් එකක් නෙව?

      මාත් කියවනවා හෙරොයින් කතාව. දැන් කමියද ඒව පැකට් කරන්නෙ?

      Delete
  11. Replies
    1. ගොඩක් ස්තූතියි අසංග, මේ පෝස්ට් එක තමා මගෙ අඩුම දායකත්වයක් ඇතුව, යාළුවන්ගෙ සහයෝගයෙන් සීයෙ ටාගට් එක ගහන්ඩ ලැබුණු පළවෙනි එක!

      Delete
    2. මේ බ්ලොග් නියගෙට අහුවෙලා තියන කාලේ... කලෙකින් දැක්කේ කමෙන්ට් 100 පන්නපු පෝස්ට් එකක්... වැම්පරයට ජය වේවා !

      Delete
  12. ඒ වැල් බයිල නෙවෙයි. මයෙ කතාව ලියල ඉවර කරපන්, මෙතන කුමාරිහාමියෙකුත් කලන්තෙ දාල වැටිල ඉන්නෙ දැන් මාසෙයක් විතර තිස්සෙ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හෙහ්, හෙහ් දවසේ කමෙන්ට් එක.😂

      මේ ඇඩමා, ඇම්ඩගෙ නෑදෑයෙක් වත්ද?

      Delete
    2. කවුරු කවුරු එයිද දන්නෑ තව ඉස්සරහට?

      Delete
    3. මාසයක්නං මොකක්ද, අර රවිය මේසෙ උඩ තිබ්බ කුකුළ කන්න අවුරුදු එකහමාරක් විතර දැඟලුවෙ.

      Delete
  13. අම්මට සිරි තව පොඩ්ඩෙන් මිස් වෙලා මිසිස් වෙලා තමයි නවතින්නේ.
    1. බුරතිනෝට - ඔව්; සෙන්ඩාහී සිරකරුවා චිත්‍ර කථාවක් ලෙස "ස්වර්ණ" කියලා මල්ටිපැක්ස් එකෙන් ගහපු පත්තරේක ගියා. ඒක ඇන්දේ ඇන්ටන් බී පෙරෙරා. කථාව බලන්න කැමති අය වේනම් ඒ ගැන සලකා බැලිය හැකියි.

    2. ප්‍රාජේට - මට මතක ලෙසට ගල්කිස්සේ උසාවිය තුල මේ ක්‍රමයේ මිනී මැරීමක් සිදු වූවා. එක් අයෙක් තුවක්කුව මෑනූ අතර පිටු පස සිටි වෙනත් අයෙකු වෙඩි තබා තිබුනා. තුවක්කුව මෑනූ එවත් සැමට පෙනෙන සේ ඉලක්කය ගත් වැකකරු තුවක්කුව සමග පොලීසියට භාර වූ අතර පසුව කෙරුණු පරීක්ෂණයකදී එයින් වසර ගනනකින් හෝ වෙඩිතබා නැති බව තහවුරු වූවා!

    3.ඩ්‍රැකීට - බොහොමත්ම විස්කෝතුයි මෙවැනි පැරණි කථාවක් කියවන්නට සැලැස්සුවාට. එහි වැදගත්ම දේ වන්නේ; ඉල්ලාගෙන ගොස් නම ගසාගෙන තමන්ගේ වගේ තියාගෙන ඉඳිද්දී නැවත තමා භාරයට ගත් පොතක් වීම! මගේ පැරණි මිතුරෙකුවූ බීබීසියේ සංදේශය කල චන්දන කීර්ති බණ්ඩාර පැවසූ දෙයක් මේ වෙලාවේදී මාහට මතකයට ඒ.
    "මාගේ පොත් මා කිසිවෙකුට නොදෙමි! මන්ද මෙහි ඇති පොත් වලින් බොහොමයක් මා අන් අයගෙන් ඉල්ලාගෙන ආ පොත් ය!!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. //කථාව බලන්න කැමති අය වේ....//

      බලන්න කැමතිද කියලත් අහනවා? හොයාගන්න තමා බැරි.😒

      Delete
  14. හ්ම්ම්! හ්ම්ම්!!

    ReplyDelete
  15. හම්මේහ්.. සෑහෙන කාලෙකින් පොතක් කියෙව්වේ.. මෙහෙම හරි පොතක් කියවනකොට ඒකෙ වෙනම පොඩි මෙව්වා එකක් තියෙනවා..

    උඹේ අවසානය වෙනකම් මම මේ ඉන්නේ අවසානයක් නොවේ කියවන්න.. එක දිගට කියවන්න ඕනි ඉරිදාවක් වගේ අල්ලලා.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්ත. අපට මේ මොනව වෙලාද මංදා. අපේ තාත්තලට නං වැඩට ගිහිං ඇවිදිං පොතක් පතක් කියවන්න වෙලාවක් තිබුණා.

      Delete

කියවලා ඔයගොල්ලන් දෙන අදහස් මට මාර හයියක්...!

වැඩිපුර බලපු ලිපි